Гарантійний ремонт
Купували техніку у нас, але зіткнулися з проблемою?
Не хвилюйтеся – ми завжди поруч, щоб допомогти!
Якщо ваш товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну, ми оперативно організуємо його ремонт згідно з умовами гарантійного обслуговування.
Як подати заявку на гарантійний ремонт:
Перевірка
Перевірте умови вашої гарантії на пакуванні або у гарантійному талоні – саме там ховаються всі деталі.
Якщо виникли запитання чи щось незрозуміло, не хвилюйтеся, ми завжди поруч, щоб допомогти.
Заповнення форми
Перейдіть за посиланням і заповніть форму. Так, питань буде багато, але кожне з них допоможе нам швидше та якісніше вирішити вашу проблему.
Гарантія закінчилась або не діє? Все одно залишайте заявку, і ми спробуємо знайти рішення. У нашому світі не буває безвихідних ситуацій.
Очікування
Чекайте дзвінка. Наш оператор зателефонує вам, щоб уточнити деталі й домовитися про передачу товару в сервісний центр. Ми подбаємо, щоб усе було швидко, зручно і без зайвого клопоту.
Разом полагодимо все, навіть ваш настрій!
Перелік обладнання з гарантією які приймаємо на сервісний центр:

✔ Компресори

✔ Освітлення

✔ Обладнання для тераріума

✔ Обігрівачі

✔ Стерилізатори

✔ Фільтри та помпи

✔ Акваріуми



Повний список товарів ➡ за посиланням

Терміни обслуговування

Терміни виконання ремонту - 14 календарних днів.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб виконати ремонт якісно та в найкоротші строки.

Терміни зберігання відремонтованого товару на сервісі - 30 календарних днів. Якщо у вас немає можливості забрати товар вчасно, просимо повідомити нас заздалегідь, і ми знайдемо зручне рішення.
У разі перевищення цього терміну зберігання товару не гарантується, і можуть бути застосовані заходи відповідно до внутрішньої політики.

Найпоширеніші запитання
Обирай та замовляй 🐾
Made on
Tilda